NaszaTlocznia
Zawartość koszyka (0) - 0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Zwroty, reklamacje

Szanowni Państwo,

Jeśli Produkt zakupiony w Sklepie internetowym Nasza Tłocznia nie spełnia Państwa oczekiwań lub występują podstawy do jego reklamacji, możliwy jest zwrot lub reklamacja Produktu w określonym terminie. Zasady dokonywania zwrotów, będących jednocześnie odstąpieniem od zawartej Umowy oraz reklamacji, reguluje i określa Regulamin Sklepu internetowego – paragrafy 10 i 11.

 

§10 

Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w punkcie 1 rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w punkcie 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej. Zawierać powinno dane Klienta, numer zamówienia, wskazanie zwracanego Produktu oraz opcjonalnie powód zwrotu.
  6. Zwracany produkt musi dotrzeć do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym, nie noszącym żadnych śladów użytkowania wraz z potwierdzeniem zakupu – paragonem lub fakturą VAT.
  7. Koszty dostarczenia zwracanego Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient.
  8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie 7 dni od momentu otrzymania od Klienta zwracanego produktu.

§11 

Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za należytą jakość sprzedawanych Produktów.
  2. Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane w terminie maksymalnie 14 dni od momentu zauważenia przez Klienta nieprawidłowości związanych z Zamówieniem lub Produktem.
  3. Klient może złożyć reklamację składając oświadczenie reklamacyjne.
  4. Oświadczenie reklamacyjne może zostać złożone za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej. Zawierać powinno: dane Klienta, numer Zamówienia, wskazanie reklamowanego Produktu oraz opis zdarzenia/przyczynę składania reklamacji wraz z okolicznościami uzasadniającymi, w szczególności rodzaj i datę stwierdzenia nieprawidłowości.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu.