Szanowni Państwo,
Jeśli Produkt zakupiony w Sklepie internetowym Nasza Tłocznia nie spełnia Państwa oczekiwań lub występują podstawy do jego reklamacji, możliwy jest zwrot lub reklamacja Produktu w określonym terminie. Zasady dokonywania zwrotów, będących jednocześnie odstąpieniem od zawartej Umowy oraz reklamacji, reguluje i określa Regulamin Sklepu internetowego – paragrafy 10 i 11.
§10 Prawo odstąpienia od Umowy
- Klient (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w punkcie 1 rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w punkcie 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy wypełnione i podpisane oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (Formularz zwrotu towaru do pobrania poniżej). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej. Zawierać powinno dane Klienta, numer zamówienia, numer dokumentu sprzedaży, wskazanie zwracanego Produktu oraz opcjonalnie powód zwrotu.
- Zwracany produkt musi dotrzeć do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym, nie noszącym żadnych śladów użytkowania wraz z potwierdzeniem zakupu – paragonem lub fakturą VAT oraz wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu. Zwroty niezawierające dokumentu sprzedaży lub formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.
- Koszty dostarczenia zwracanego Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient.
- Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami .
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie 14 dni od momentu stwierdzenia zasadności zwrotu, tj. stwierdzenia, że produkt nie nosi żadnych śladów użytkowania i zwrot zawiera wszystkie wymagane dokumenty, wymienione w punkcie 6 niniejszego paragrafu.
§11 Reklamacja
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za należytą jakość sprzedawanych Produktów.
- Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane w terminie maksymalnie 14 dni od momentu zauważenia przez Klienta nieprawidłowości związanych z Zamówieniem lub Produktem.
- Klient (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) może złożyć reklamację składając oświadczenie reklamacyjne (Formularz reklamacji towaru do pobrania poniżej).
- Oświadczenie reklamacyjne może zostać złożone za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.
- Reklamowany produkt powinien zostać dostarczony wraz z potwierdzeniem zakupu oraz wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym.
- Koszty odesłania reklamowanego Produktu ponosi Sprzedawca poprzez wysłanie do Klienta etykiety przewozowej.
- Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu.